İş Akışlarınızı Otomatikleştirerek Kaosu Azaltın

İşletmeler büyüdükçe iş akışları çok daha kapsamlı ve karışık hale geliyor. Binden fazla çalışanı olan bir şirkette her çalışanın izin günlerinin, iş avanslarının, bunlarla ilgili onayların takibi küçük bir şirkete göre çok daha karmaşık oluyor. Üretim yapan bir şirkette hammaddelerin eksiksiz ve zamanında temin edilmesi ya da siparişlerin depodan çıkıp paketlenerek doğru miktarda gönderilmesi ve gereken yerlere hatasız teslim edilmesi yapılacak işlerin sayısı arttıkça zorlaşıyor. Süreçlerde yaşanan aksamalar maddi ve itibar kayıplarına yol açabiliyor. Bu kayıpların en aza indirilmesi hatta ortadan kaldırılması için iş akış yazılımları günümüzdeki en etkili çözümü sunuyor. İş akış yazılımları ile neler yapabileceğinizi daha iyi anlamak için yaşanmış bir örnek üzerinden gidelim. 

SAPIN 200’ün üzerinde çalışanı ile Ortadoğu bölgesinde faaliyet gösteren, uluslararası paketleme ve kutu üretiminde lider bir firma. Şirketin satın alma süreci her gün farklı departmanlardan gelen taleplerle dolup taşıyor. Başlangıçta iş akışını kağıt formlar aracıyla yönetmeye çalışan şirket, bu yöntemle satın alma siparişlerini istedikleri şekilde kontrol edemeyeceklerini fark ediyor. Her türlü ambalaj kutusu üreten SAPIN, satın alma siparişi sürecinde yaşanan aksaklıkların yarattığı problemler büyüyünce çözüm arayışına giriyor. 

SAPIN farklı bölgelere dağılmış birçok kişiden bilgi aldığı için herkesin iş akışına her an erişebilmesi gerekiyor. Bu nedenle bulut tabanlı bir iş akış yönetiminin yaşadıkları soruna en iyi çözümü sunacağını düşünüyorlar. Satın alma siparişleri çok uzun olduğu için finans ekibinin tek tek kalemleri takip etmesi imkansız. Bu yüzden tüm bilgilerin sorunsuz bir şekilde işlendiğinden emin olmak için otomatik bildirimlere ve bir onay zincirine ihtiyaçları var.

SAPIN, sorunlarının çözümü için işletmelerin ihtiyaçlarına göre özelleştirilebilen, esnek bir yazılım olan Kissflow’u kullanmaya başlıyor. Son derece kullanıcı dostu olan Kissflow, sipariş formları ile ilgili tüm sorunları çözmesinin yanı sıra SAPIN’in farklı alanlardaki süreçleri için gerekli iş akışları oluşturmalarına da yardımcı oluyor. Ayrıca Kissflow istediklerinde iş akışlarının durumu için rapor alıp bilgileri filtreleyebilmeleri ve ilgili kişilerle paylaşabilmelerine de olanak sağlıyor. SAPIN yöneticileri, Kissflow mobil uygulaması üzerinden onay vererek süreçleri takip edebiliyor.

SAPIN, Kissflow’u kullandıktan sonra satın alma siparişlerini işleme koyma süresini %75 oranında hızlandırdı! Sizin de koordinasyonu zor, otomatikleştirilmesi gereken bir süreciniz varsa Kissflow en etkili çözüm ortağınız olacak.