Artık Yazılım Geliştirmek İçin Yazılımcı Olmanıza Gerek Yok

Kissflow, Google Apps Marketplace’te bir numaralı iş süreci yönetimi aracı seçildi. Kissflow’un 40’tan fazla uygulaması ile iş süreçlerinizi kendi ihtiyaçlarınıza göre tasarlayabilir, hatta bu süreçleri hayata geçirecek yazılımı geliştirebilirsiniz. İşinizdeki neredeyse tüm işlemleri otomatikleştirmek için Kissflow’u kullanabilirsiniz. İnsan kaynakları yönetiminde çalışanlarınızın izinlerini, müşteri ilişkileri yönetiminde potansiyel müşterilerin takibini ve sözleşmeleri, satın alma talepleri ile onaylarını, ödemeleri, zaman çizelgeleri ve faturaları ve çok daha fazlasını Kisslow ile takip edip yönetebilirsiniz.

Kissflow, günlük işlerin eksiksiz ve hatasız bir şekilde yürümesini sağlayan, kullanıcı dostu bir yazılım. Kissflow, işler kaosa dönüşmeden işlerinizi nasıl yönetebileceğiniz ile ilgili ihtiyaçlarınıza yönelik süreçler oluşturabileceğiniz, gerektiğinde bu süreçleri değiştirebileceğiniz ve rahatlıkla uygulamaya alabileceğiniz bir yazılım sunuyor. Artık işletmenizde işlerinizi yönetmek, takip etmek için kullandığınız yazılımda değişiklik yapmak için yazılımcı desteği beklemenize gerek yok. Kissflow’un kullanımı kolay arayüzü sayesinde karmaşık kodlamalar yapmadan, sürükleyip bırakarak istediğiniz zaman yazılımı ihtiyaçlarınıza göre tasarlayabilirsiniz.

Sunduğu hizmete göre maliyeti oldukça uygun olan Kissflow, 160’tan fazla ülkede 10.000’in üzerinde müşteri tarafından kullanılıyor. İş süreci yönetimi yazılımında lider olan Kissflow ile,

  • İhtiyaçlarınıza göre özel raporlar oluşturabilir ve uygulanabilir öngörüler elde edebilirsiniz,
  • Pivot tablolar ile yapacağınız her işlemle ilgili, kullanıcı tarafından sunulan özet bilgilere ulaşabilirsiniz,
  • Günlük olarak yapılması gereken işlerin sizin tasarladığınız şekilde otomatik olarak yürütülmesini sağlayabilirsiniz,
  • Basit, anlaşılması kolay arayüzü sayesinde Kissflow’u rahatlıkla kullanabilirsiniz,
  • Cep telefonunuz ile her yerden verilere erişebilirsiniz,
  • Tek bir satır kod yazmadan zengin içeriğe sahip formlar oluşturabilir ve düzenleyebilirsiniz,
  • Hızı artırmak ve hatayı azaltmak için işlerin sorumlularını atayıp onlara otomatik olarak bildirimler gelmesini sağlayabilirsiniz,
  • İş akışlarınızı üçüncü taraf uygulamalara bağlayabilir, Google Dokümanlar ve Dropbox’tan iş akışlarına dokümanlar ekleyebilirsiniz,
  • Farklı lokasyonlarda çalışan ekiplerinizi uzaktan yönetebilir, aynı yerde çalışıyormuş gibi işbirliği yapabilmelerini sağlayabilirsiniz,
  • Çalışanlarınızın projeler bazında mesajlaşmasını, email karmaşasından kurtulup hiçbir bilgiyi atlamamasını sağlayabilirsiniz,
  • Mobil çalışanlarınızın, cep telefonlarıyla ofisteymiş gibi sisteme dahil olmalarını sağlayabilirsiniz,
  • İşlerin akışında gerekli olacak her türlü dosyayı yetki verdiğiniz kişilerin paylaşabilmesini ve depolayabilmesini sağlayabilirsiniz,
  • Yazılımınızı Android ve İOS cihazlarınızdan da çalıştırabilirsiniz. 

Kissflow, yazılım şirketlerinin üretim merkezi olan Hindistan’da 1. seçildi. https://kissflow.com/kissflow/g2s-best-software-for-2020/ Yazılım ürünü geliştiren şirketler arasında yapılan bu değerlendirmeyi, bu konuda en güvenilir topluluk olan G2 Crowd yaptı. G2 Crowd’da, yüksek müşteri memnuniyetine sahip olan Kissflow, En İyi 50 Proje Yönetimi Yazılımı kategorisi ve En Hızlı Büyüyen Ürünler kategorisinde de dereceye girdi. Herkesin rahatlıkla kullanabileceği Kissflow’a bilgisayarlarınızdan, telefon ve tabletlerinizden kolayca erişim sağlayabilirsiniz. Şirketinizin ihtiyaçlarına göre oluşturabileceğiniz iş akışlarıyla iş yönetiminde çağ atlayabilirsiniz. Detaylı bilgi ve demo için bizimle iletişime geçin.